τηλέφωνο παραγγελιών
210 6109876

Όροι και Προϋποθέσεις

Καλωσήρθατε στο www.ilmako.gr, το ηλεκτρονικό κατάστημα έκθεσης και διάθεσης των προϊόντων μέσω του Διαδικτύου, της Ελληνικής Ανώνυμης Εμπορικής και Βιομηχανικής Εταιρείας «ΜΑΘΙΟΥΔΑΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΑ Α.Ε.Β.Ε.» με διακριτικό τίτλο «ΗΛΜΑΚΩ», που εδρεύει στο Μαρούσι Αττικής, στην Ελλάδα (ΑΦΜ: 094350755/ Δ.Ο.Υ. ΦΑΕ ΑΘΗΝΩΝ). Πριν εισέλθετε στο ηλεκτρονικό κατάστημα και περιηγηθείτε στην ιστοσελίδα μας, σας καλούμε να συμβουλευτείτε τους κάτωθι όρους και προϋποθέσεις, που εφαρμόζονται ειδικά για τη χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος της.

Η περιήγηση και χρήση της ιστοσελίδας www.ilmako.gr συνεπάγεται τη ρητή και ανεπιφύλακτη αποδοχή τους.

ΟΡΟΙ

Η ΗΛΜΑΚΩ διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή να ανανεώνει τους παρόντες όρους, σύμφωνα με τις ανάγκες της και τα συναλλακτικά ήθη. Επίσης αναλαμβάνει την ευθύνη να ενημερώνει τους χρηστές για τυχόν τροποποιήσεις και αλλαγές, μέσα από την ιστοσελίδα της. Διευκρινίζεται ότι η τροποποίηση/αλλαγή όρων δεν επηρεάζει παραγγελίες που έχουν ήδη κάνει χρήστες της.

ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΙΟΝΤΑ

ΗΛΜΑΚΩ δεσμεύεται ως προς την πληρότητα και την εγκυρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στην ιστοσελίδα της www.ilmako.gr, τόσο όσον αφορά στα ουσιώδη χαρακτηριστικά που παρουσιάζονται σε κάθε προϊόν που διαθέτει, όσο και στην ακρίβεια των στοιχείων που αφορούν στις παρεχόμενες, από το ηλεκτρονικό κατάστημα της υπηρεσίες, με την επιφύλαξη τυχόν τεχνικών ή τυπογραφικών λαθών, που έχουν διαφύγει της προσοχής ή είναι αποτέλεσμα τεχνικών προβλημάτων.

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

Η ΗΛΜΑΚΩ ουδεμία εγγύηση μπορεί να παρέχει για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων, αλλά εγγυάται την έγκαιρη ενημέρωση των καταναλωτών περί της μη διαθεσιμότητάς τους.

Η ΗΛΜΑΚΩ ευθύνεται μόνο για αμέλεια, σε περίπτωση καθυστέρησης παράδοσης παραγγελθέντων προϊόντων καθώς και για πληροφορίες που η ίδια δίνει.

Το ηλεκτρονικό κατάστημα της ΗΛΜΑΚΩ δεν φέρει ευθύνη για τυχόν τεχνικά προβλήματα που μπορεί παρουσιασθούν στους χρήστες όταν επιχειρούν την πρόσβαση στον δικτυακό μας τόπο και κατά την διάρκεια αυτής και έχουν σχέση με τη λειτουργία ή συμβατότητα της δικής τους υποδομής με τη χρήση του δικτυακού τόπου. Επίσης η ΗΛΜΑΚΩ ουδεμία ευθύνη φέρει για πράξεις ή παραλείψεις τρίτων και ιδιαίτερα μη επιτρεπόμενες παρεμβάσεις τρίτων σε προϊόντα ή/και πληροφορίες που διατίθενται μέσω αυτού.

ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ

Η ιστοσελίδα www.ilmako.gr είναι ο επίσημος διαδικτυακός τόπος της ΗΛΜΑΚΩ. Όλο το περιεχόμενο των ιστοσελίδων, που αναρτάται, συμπεριλαμβανομένων εικόνων, γραφικών, φωτογραφιών, σχεδίων, κειμένων, παρεχόμενων υπηρεσιών και προϊόντων αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της και προστατεύονται κατά τις σχετικές διατάξεις του ελληνικού δικαίου, του ευρωπαϊκού δικαίου και των διεθνών συμβάσεων.

Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των ανωτέρω και μόνο κατόπιν προηγούμενης γραπτής άδειας της ΗΛΜΑΚΩ ή οιουδήποτε άλλου νόμιμου δικαιούχου των ανωτέρω πνευματικών δικαιωμάτων μπορούν να χρησιμοποιηθούν.

Τα ονόματα, εικόνες, λογότυπα και διακριτικά γνωρίσματα που αντιπροσωπεύουν την ΗΛΜΑΚΩ ή/και το ηλεκτρονικό της κατάστημα ή/και τρίτα μέρη συμβεβλημένα με αυτούς καθώς και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους, είναι αποκλειστικά σήματα και διακριτικά γνωρίσματα της ΗΛΜΑΚΩ ή/και του www.ilmako.gr ή/και των άνω τρίτων μερών και προστατεύονται από τους ελληνικούς, κοινοτικούς και διεθνείς νόμους περί εμπορικών σημάτων και βιομηχανικής και πνευματικής ιδιοκτησίας και αθεμίτου ανταγωνισμού.

Σε κάθε περίπτωση η εμφάνισή και έκθεση τους σην ιστοσελίδα www.ilmako.gr δεν θα πρέπει κατά κανένα τρόπο να εκληφθεί ως μεταβίβαση ή εκχώρηση άδειας ή δικαιώματος χρήσης τους.

ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΧΡΗΣΤΗ

Οι χρήστες των ιστοσελίδων www.ilmako.gr αποδέχονται ότι δεν θα χρησιμοποιούν αυτές και το ηλεκτρονικό κατάστημα της ΗΛΜΑΚΩ για αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου είναι παράνομο, βλαβερό, απειλητικό, προσβλητικό, ενοχλητικό, συκοφαντικό, δυσφημιστικό, χυδαίο, άσεμνο, λιβελογραφικό, αποτελεί παραβίαση του απορρήτου κάποιου άλλου, δείχνει εμπάθεια, ή εκφράζει φυλετικές, εθνικές ή άλλες διακρίσεις, δύναται να προκαλέσει βλάβες σε ανήλικους με οποιονδήποτε τρόπο, δεν δικαιούται να μεταδοθεί σύμφωνα με την νομοθεσία ή τις συμβατικές ή διαχειριστικές σχέσεις (όπως εσωτερικές πληροφορίες, ιδιοκτησιακές και εμπιστευτικές πληροφορίες που αποκτήθηκαν ή αποκαλύφθηκαν ως μέρος εργασιακών σχέσεων ή που καλύπτονται σε συμφωνίες εμπιστευτικότητας), παραβιάζει οποιαδήποτε ευρεσιτεχνία, εμπορικό σήμα, εμπορικό μυστικό, πνευματικά δικαιώματα ή άλλα ιδιοκτησιακά δικαιώματα τρίτων, περιέχει ιούς λογισμικού ή οποιουσδήποτε άλλους κώδικες, αρχεία ή προγράμματα, που έχουν σχεδιαστεί με σκοπό την διακοπή, την πρόκληση βλάβης, την καταστροφή ή παρεμπόδιση της λειτουργίας οποιουδήποτε λογισμικού ή υλικού υπολογιστών, ηθελημένα ή αθέλητα παραβαίνει την ισχύουσα ελληνική και κοινοτική νομοθεσία και των διατάξεων αυτής, δύναται να παρενοχλήσει τρίτους με οποιοδήποτε τρόπο και οποιοδήποτε περιεχόμενο χρησιμοποιείται για συλλογή ή αποθήκευση προσωπικών δεδομένων των χρηστών.

ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

Κατά την επίσκεψή σας στις σελίδες της ΗΛΜΑΚΩ είναι πιθανό να σας ζητηθεί να δηλώσετε προσωπικά σας στοιχεία (όνομα, επώνυμο, επάγγελμα, ηλεκτρονική διεύθυνση, διεύθυνση αποστολής προϊόντων κλπ.) κατά κανόνα για να διεκπεραιώσουμε τις παραγγελίες σας. Τα προσωπικά δεδομένα που δηλώνετε οπουδήποτε στις σελίδες και τις υπηρεσίες των διαδικτυακών τόπων www.ilmako.gr, χρησιμοποιούνται αποκλειστικά και μόνο για λόγους επικοινωνιακούς και αφορούν τις συναλλαγές σας μαζί μας, την βελτίωση των παρεχομένων υπηρεσιών και την διασφάλιση της λειτουργίας της αντίστοιχης υπηρεσίας. Δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιηθούν από οποιοδήποτε τρίτο πρόσωπο (με εξαίρεση όπου προβλέπεται από το Νόμο στις αρμόδιες και μόνο αρχές).

ΑΓΟΡΑ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

Η αγορά προϊόντων από το www.ilmako.gr μπορεί να γίνει με 2 τρόπους, ως εγγεγραμμένος Πελάτης ή ως Επισκέπτης (χωρίς εγγραφή). Για την αγορά προϊόντων από το www.ilmako.gr μπορείτε να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα:

Βήμα 1ο "Επιλογή προϊόντων". Αρχικά βρείτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν μέσα από την μηχανή αναζήτησης ή από τις κατηγορίες των προϊόντων μας.

Βήμα 2ο Προσθήκη στο καλάθι. Αφού δείτε ότι σας ενδιαφέρει κάποιο προϊόν, πατήστε το “Προσθήκη στο Καλάθι” και θα προστεθεί το προϊόν στο “καλάθι σας”. Επαναλάβετε την ίδια διαδικασία για όσα προϊόντα επιθυμείτε.

Βήμα 3ο Προβολή καλαθιού. Εδώ μπορείτε να επεξεργαστείτε (προσθέσετε, αφαιρέσεται ή/και διαγράψετε) προϊόντα που έχετε επιλέξει. Επίσης εδώ υπάρχει η δυνατότητα υπολογισμού του κόστους αποστολής, αλλά και η επιλογή παραλαβής από το φυσικό κατάστημα.

Βήμα 4ο Ταμείο. Εδώ ολοκληρώνετε την παραγγελία σας ως νέος/εγγεγραμμένος πελάτης (κάνοντας σύνδεση) ή ως επισκέπτης (συμπληρώνοντας τα υποχρεωτικά πεδία).

ΗΛΜΑΚΩ κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια να παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας. Παρ' όλα αυτά δεν μπορούν να αποκλεισθούν περιπτώσεις λαθών σε τιμές και δευτερεύοντα χαρακτηριστικά προϊόντων και δεν μπορεί να εξασφαλισθεί, ότι δεν θα υπάρξουν διακοπές λειτουργίας της ιστοσελίδας ή λάθη κατά την ενημέρωση/αναγραφή της τιμής ενός προϊόντος. 

Κατά την καταχώρηση της παραγγελίας σας θα λάβετε αυτοματοποιημένο ηλεκτρονικό μήνυμα (e-mail) το οποίο θα αναφέρει τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας. Μετά την επεξεργασία της παραγγελίας από το τμήμα ηλεκτρονικών αγορών της ΗΛΜΑΚΩ, θα λάβετε ένα δεύτερο και επιβεβαιωτικό e-mail με τα προϊόντα (εφόσον αυτά είναι διαθέσιμα) που θα σας αποσταλούν ή θα παραλλάβετε από κατάστημά μας.

Για την εξέλιξη της παραγγελίας σας θα ενημερώνεστε μέσω αυτοματοποιημένων ηλεκτρονικών μηνυμάτων (e-mail) και θα είναι τα εξής:

Παραγγελία #... καταχωρήθηκε επιτυχώς: Η παραγγελία σας έχει παραληφθεί από συνεργάτη της εταιρείας μας ο οποίος την ελέγχει ως προς την ορθότητά της.

Παραγγελία #... απεστάλει: Η παραγγελία σας έχει παραδοθεί στον μεταφορέα ή την συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρεία και αναμένετε την παραλαβή της.

Παραγγελία #... παρελήφθη: Η παραγγελία σας βρίσκεται στο κατάστημα της επιλογής σας και είναι διαθέσιμη να την παραλάβετε.

Παραγγελία #... επεξεργάστηκε: Η παραγγελία σας έχει επεξεργαστεί για κάποιο λόγο.

Παραγγελία #... προπαραγγέλθηκε: Η παραγγελία σας έχει εξοφλήθει εκ τω προτέρων και αναμένετε την παραλαβή της.

Παραγγελία #... ακυρώθηκε: Η παραγγελία σας έχει ακυρωθεί με δική σας πρωτοβουλία.

Παραγγελία #... απορρίφθηκε: Η παραγγελία σας έχει ακυρωθεί με δική μας πρωτοβουλία.

Η αποστολή των ενημερώσεων αυτών γίνεται για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας. Σας προτρέπουμε να διατηρείτε τα ενημερωτικά αυτά μηνύματα (e-mail) καθ' όλη τη διάρκια της συναλλαγής μας. Σε περίπτωση που δεν λαμβάνετε τα σχετικά e-mail, να μας ενημερώνετε χωρίς καθυστέρηση.

ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

α) Πληρωμή με την παραλαβή της παραγγελίας στο χώρο σας (Αντικαταβολή):

Πληρώστε με μετρητά, τον υπάλληλο της εταιρείας μας ή την συνεργαζόμενη μεταφορική εταρεία, με την παράδοση της παραγγελίας, στο χώρο σας. Η μέθοδος πληρωμής με αντικαταβολή ισχύει για όλες τις μεγάλες πόλεις της Ελλάδος π.χ. Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Λάρισα και σε όλη την Κρήτη (Χανιά, Ρέθυμνο, Ηράκλειο, και Λασίθι). Για όλη την Υπόλοιπη Ελλάδα, η αντικαταβολή ισχύει στην περίπτωση που το δέμα δεν ξεπερνάει τα 10kg.

Σύμφωνα με τις ισχύουσες φορολογικές διατάξεις από 01.01.2014 (με φορολογικό νόμο 4172/2013) τα παραστατικά αξίας 500 ευρώ και άνω που εκδίδονται προς ιδιώτες (Αποδείξεις Λιανικής Πώλησης) όπως και πελάτες χονδρικής (Τιμολόγιο Πώλησης) θα πρέπει να εξοφλούνται με τους παρακάτω τρόπους:

• Κατάθεση/έμβασμα σε τραπεζικό λογαριασμό της ΗΛΜΑΚΩ

• Χρέωση χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας σε φυσικό κατάστημα της ΗΛΜΑΚΩ

• Χρέωση μέσω PayPal λογαριασμόυ

β) Παραλαβή και πληρωμή της παραγγελίας σας από το πλησιέστερο κατάστημα της ΗΛΜΑΚΩ

Στο τελικό στάδιο "Ολοκλήρωση της παραγγελίας" επιλέξτε στη Μέθοδο Αποστολής το κοντινότερο κατάστημα που σας εξυπηρετεί: (i) “Παραλαβή από το κατάστημα στο Μαρούσι” ή (ii) “Παραλαβή από το κατάστημα στο Περιστέρι”. Εφόσον η παραγγελία σας καταχωρηθεί έως τις 13:00 και τα προϊόντα είναι άμεσα διαθέσιμα, τότε 99% την επόμενη εργάσιμη θα βρίσκονται στο κατάστημα επιλογής σας. Η παραγγελία σας θα παραμείνει στο κατάστημα που επιλέξατε για 2 ημέρες μετά την περισυλλογή των εμπορευμάτων της σε αυτό και την ενημέρωση σας με αντίστοιχο e-mail. Η εξόφληση της παραγγελίας σας θα γίνει στο ταμείο του καταστήματος κατά την παραλαβή της. Σε περίπτωση που επιλέξετε να εξοφλήσετε τη παραγγελία σας με Χρεωστική / Πιστωτική κάρτα, σας ενημερώνουμε ότι η χρέωση θα γίνει στο κατάστημα με τερματικό POS και θα πρέπει να έχετε μαζί σας την Χεωστική / Πιστωτική κάρτα όπως και ταυτότητα (ή διαβατήριο) για τον έλεγχο ονόματος της κάρτας.

γ) Πληρωμή με Χρεωστική / Πιστωτική κάρτα:

Προεξοφλήστε την παραγγελία σας με την ασφαλή πλατφόρμα της EUROBANK, εύκολα και γρήγορα. Μετά από έλεγχο της πληρωμής σας, αποστέλλουμε την παραγγελία σας.

δ) Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό:

Προεξοφλήστε την παραγγελία σας σε ένα από τους ακόλουθους λογαριασμούς των Τραπεζών που συνεργαζόμαστε :

ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ, ALPHA BANK, EUROBANK, ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ

και στείλτε μας το αντίγραφο της τραπεζικής εντολής πληρωμής με e-mail στο logistirio@ilmako.gr  ή με fax στο 2106104356. Με την λήψη του αντιγράφου, της τραπεζικής εντολής πληρωμής, σας αποστέλλουμε την παραγγελία σας.

Σε περίπτωση που επιλέξετε μεταφορική εταιρεία της προτίμησης σας με την οποία η ΗΛΜΑΚΩ δεν συνεργάζεται τότε τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν το πελάτη.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ

Η αποστολή των εμπορευμάτων μπορεί να γίνει με τους εξής τρόπους:

α) Με συνεργαζόμενη εταιρεία courier ή με όχημα της εταιρείας μας για εντός Αττικής παραγγελίες.

β) Με πρακτορείο της επιλογής σας όπου η παραγγελία σας θα αποσταλλεί με τη μεταφορική εταιρεία που θα μας αναφέρετε στις σημειώσεις ή τηλεφωνικά. Αυτό σημαίνει ότι δεν θα σας χρεώσουμε με έξοδα αποστολής και αναλαμβάνετε εσείς τα έξοδα με την μεταφορική που μας δηλώσατε. Σε αυτή την περίπτωση η εταιρεία μας αναλαμβάνει να μεταφέρει εντελώς δωρεάν την παραγγελία σας έως το πρακτορείο μεταφορών της επιλογής σας (η μεταφορική που θα επιλέξετε θα πρεπει να βρίσκετε εντός Αττικής).

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Σε αυτή την περίπτωση αναλαμβάνετε εσείς την ευθύνη για την ασφάλεια των προϊόντων και η εταιρεία μας δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε απώλεια ή ζημιά μπορεί να συμβεί κατά την μεταφορά. Ο χρόνος παράδοσης απο την στιγμή που θα ολοκληρωθεί η παραγγελία σας ειναι 1 με 2 εργάσιμες ημέρες. Σας ενημερώνουμε οτι ο χρόνος παράδοσης μετράει απο την ημέρα εξόφλησης της παραγγελίας σας.

ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Η παραγγελιά σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

α) Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας: Για να μπορούμε να σας προσφέρουμε πολύ ανταγωνιστικές τιμές, παραγγέλνουμε τα προϊόντα μας από μια πολύ μεγάλη γκάμα προμηθευτών είτε εγχώριων είτε διεθνών. Υπάρχουν όμως περιπτώσεις όπου μια παραγγελία μας μπορεί να «κολλήσει» στο τελωνείο ή στη μεταφορά του, με αποτέλεσμα να μην το έχουμε στις αποθήκες μας, όταν υπολογίζουμε. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς αυτό το προϊόν ή να σας προτείνουμε κάποιο εναλλακτικό. Το είδος αυτό θα σας το στείλουμε αμέσως μετά την παραλαβή του στις αποθήκες μας.

β) Το προϊόν που παραγγείλατε έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο: Ανάμεσα στα 15.000 και πλέον προϊόντα που διαθέτουμε στα καταστήματά μας υπάρχουν σπάνιες περιπτώσεις όπου ο προμηθευτής τους ξαφνικά και απροειδοποίητα ανακοινώνει ότι τα καταργεί. Στην περίπτωση αυτή υπάλληλος της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις.

γ) Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας.

δ) Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή π.χ. τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ, ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ, ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάστασή τους:

α) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της ΗΛΜΑΚΩ σας παραδόθηκαν άλλα προϊόντα ή ουσιωδώς διαφορετικά από αυτά που παραγγείλατε.

β) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε ελάττωμα στο προϊόν ή λείπει συμφωνημένη ιδιότητα του και υπό την προϋπόθεση ότι (i) δεν προβλέπεται διαφορετικά από την εγγύηση του παραγωγού, ή του εισαγωγέα και το προϊόν βρίσκεται εντός εγγύησης, οπότε και ισχύουν οι όροι εγγύησης ή (ii) αν δεν υπάρχει εγγύηση κατά το (i) δεν έχει επέλθει η νόμιμη παραγραφή των δικαιωμάτων του αγοραστή ή (iii) αν δεν υπάρχει εγγύηση κατά το (i) και το ελάττωμα ή η ιδιότητα που λείπει δεν είναι σημαντικά.

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αλλαγή τους με άλλο προϊόν ή προϊόντα μέχρι του ύψους του τιμήματος που έχετε καταβάλλει ή με πρόσθετο τίμημα αν επιθυμείτε, μέσα σε δεκατέσσερις (14) ημέρες από την παραλαβή του προϊόντος.

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την καταβολή του τιμήματος που μας καταβάλατε:

α) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε ελάττωμα στο προϊόν ή λείπει συμφωνημένη ιδιότητά του και υπό την προϋπόθεση ότι (i) δεν προβλέπεται διαφορετικά από την εγγύηση του παραγωγού, ή του εισαγωγέα και το προϊόν βρίσκεται εντός εγγύησης, οπότε και ισχύουν οι όροι εγγύησης ή (ii) αν δεν υπάρχει εγγύηση κατά το (i) δεν έχει επέλθει η νόμιμη παραγραφή των δικαιωμάτων του αγοραστή ή (iii) αν δεν υπάρχει εγγύηση κατά το (i) και το ελάττωμα ή η ιδιότητα που λείπει δεν είναι σημαντικά και

β) εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παράδοση του προϊόντος

Η ΗΛΜΑΚΩ ευθύνεται για αποζημίωση σε περίπτωση έλλειψης συμφωνημένης ιδιότητας ή ύπαρξης ελαττώματος μόνο αν αυτό έχει προκληθεί από υπαιτιότητάς της, οπότε και δεν ευθύνεται για ελαφρά αμέλεια.

Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση-επισκευή να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη Απόδειξη Λιανικής ή Τιμολόγιο Πώλησης. Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις τα προς αντικατάσταση ή επισκευή προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν. Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση με το ηλεκτρονικό κατάστημα της ΗΛΜΑΚΩ. Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή και αντικατάσταση είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:

1. επικοινωνήσετε την ίδια ή την επομένη εργάσιμη ημέρα με το ηλεκτρονικό Κατάστημα της ΗΛΜΑΚΩ στο 210-6109876 ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας του δικτυακού τόπου μας

2. σε περίπτωση αλλαγής του προϊόντος εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών με άλλο ή άλλα μέχρι του ύψους του τιμήματος ή με πρόσθετο τίμημα ή υπαναχώρησης εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών σύμφωνα με το άρθρο 5 παρ.10 του ν.2251/1994, το προϊόν δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί

3. το προϊόν συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. Απόδειξη Λιανικής, Τιμολόγιο Πώλησης κ.ο.κ).

ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις:

α)Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελιάς μπορείτε να κάνετε πίσω “back” στην ιστοσελίδα από τον “internet browser” που χρησιμοποιείται και να αφαιρέσετε τα προϊόντα από το καλάθι σας πατώντας στο κουμπί “Χ” δεξιά της περιγραφής του προϊόντος.

β)Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική σας παραγγελία, αλλά δεν σας έχει αποσταλεί ακόμα, μπορείτε να καλέσετε στο 210-6109876 και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωσή της παραγγελιάς σας.

γ)Μετά την παραλαβή της παραγγελίας, καλέστε μας στο 210-6109876 ή επικοινωνήστε μέσω της φόρμας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του δικτυακού τόπου μας, εξηγώντας το λόγο που επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελίας. Ένας συνεργάτης μας θα σας εξυπηρετήσει άμεσα και θα σας ενημερώσει για όλες τις επιλογές σας. Σε περίπτωση που η παραγγελία σας έχει ήδη τιμολογηθεί και επιθυμείτε την ακύρωση της τότε επικοινωνήστε με τον Διαχειριστή του ηλεκτρονικού καταστήματος στο 210-6109876 και εκείνος θα σας πει τι πρέπει να κάνετε.